Καταγγελίες της ελληνικής κοινότητας Βόρειας Στοκχόλμης ενάντια στη συντονίστρια εκπαίδευσης, Σταυρούλα Κιούση

Και πάλι η συντονίστρια εκπαίδευσης στη Σκανδιναβία, Σταυρούλα Κιούση, παίρνει θέση και προσπαθεί σε συμμαχία με αυτούς που με φασιστικές, και δικτατορικές μεθόδους κρατιώνται στο ΔΣ του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Σαββατιάτικου σχολείου της Στοκχόλμης να δημιουργήσει ακόμα περισσότερα προβλήματα.

Αυτή την φορά τα έβαλαν με την Ελληνική κοινότητα της Βόρειας Στοκχόλμης. Λίγο παρακάτω παραθέτουμε τις ανακοινώσεις και την καταγγελία.

Πρίν λίγες βδομάδες, χωρίς οι γονείς καν να ενημερωθούν, παρατάθηκε το ωράριο των μαθητών με γυμναστική και μουσική. Βέβαια δεν μπορούν να σκεφτούν οι τύποι αυτοί ότι τα παιδιά/μαθητές έρχονται στο ελεύθερο τους τους χρόνο και τους βάζουν κι άλλα πράματα από πάνω. Επίσης τον προγραμματισμό των παιδιών και των γονιών τους, τον γράφουν. Για να γίνει σύγκριση με τα προηγούμενα ΔΣ, όταν ήταν να γυρίσει το σχολείο από δύο βάρδιες που λειτουργούσε (πρωί και απόγευμα) σε μία και επειδή το σχολείο στη πρωινή βάρδια λειτουργούσε 9-12 και θα γινόνταν παράταση μέχρι τις 13.15, έγιναν ΔΥΟ γενικές συνελεύσεις!

Η συντονίστρια ΔΕΝ μπορεί να παρατείνει το ωράριο, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων είναι υπεύθυνος για αυτά τα ζητήματα. Η συντονίστρια είναι υπεύθυνη για τα εκπαιδευτικά ζητηματα και μόνο! Αυτό η κα Κιούση δεν το έχει καταλάβει!

Παραθέτουμε την επιστολή που έστειλε η κοινότητα της Βόρειας Στοκχόλμης στην κα Κιούση, την απάντηση της και την ανταπάντηση της ελληνικής κοινότητας.

Rinkeby

Rinkeby1Rinkeby2

Svensk – Grekiska Föreningen i N. Stockholm

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Η Συντονίστρια εκπαίδευσης στην Σουηδία παρεμβαίνει στα εσωτερικά συλλόγων και κοινοτήτων και κλείνει σχολεία.

Ανάστατοι οι γονείς και η Ελληνική κοινότητα της βόρειας Στοκχόλμης.
Χωρίς σχολείο και δασκάλους 22 μαθητές της κοινότητας μας.

Καταγγέλλουμε την κ. Σταυρούλα Κιούση διορισμένη στην Ελληνική πρεσβεία της Σουηδίας ως Συντονίστρια εκπαίδευσης από το Υπ. Παιδείας, πως αντί να μεριμνά ως έχει υποχρέωση από την Ελληνική πολιτεία για την εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας, ιστορίας και πολιτισμού στα παιδιά μας, αφήνει χωρίς δασκάλους 22 μαθητές και κλείνει το σχολείο της κοινότητας μας, σε αντίθεση με την βούληση των γονέων.

Η εν λόγο ¨εκπαιδευτικός¨ και άμεσα υπεύθυνη, για προσωπικούς, πολιτικούς και όχι μόνο λόγους, κυνήγησε και κατάργησε το σχολείο που έδρευε στην κοινότητα μας, αναίτια μετά από ετών λειτουργίας του, με μια σειρά αστείων και ψευδών δικαιολογιών, ενάντια στην κοινότητα των Ελλήνων της περιοχής, στους γονείς και μαθητές.

Εδώ και μια εβδομάδα τα παιδιά μας είναι χωρίς δασκάλους και χωρίς μάθημα, ενώ η ίδια αρνήθηκε να παρευρεθεί να δώσει εξηγήσεις τόσο στο ΔΣ της κοινότητας, όσο και στους γονείς των μαθητών, που συνεχίζουν να έρχονται στο σχολείο της κοινότητας και οι 2 δασκάλες μόνες χωρίς μαθητές σε άδεια αίθουσα κάπου αλλού.

Καταγγέλλουμε επίσης τον εκπρόσωπο της Ελληνικής πολιτείας, διότι ενώ είναι γνώστης της κατάστασης, αρνήθηκε να συναντήσει το ΔΣ της κοινότητας μας και τους γονείς μαζί με την συντονίστρια, έτσι ώστε να βρεθεί λύση στο πρόβλημα των μαθητών και του σχολείου.

Η Ελληνική πολιτεία δια του εκπροσώπου της, κώφευσε στις εκλύσεις βοήθειας της κοινότητας μας, της μεγαλύτερης στην Σουηδία, κώφευσε στις εκλύσεις των γονέων, αρνήθηκε το δικαίωμα των παιδιών μας στην μόρφωση, την εκμάθηση της γλώσσας μας, της ιστορίας μας και του πολιτισμού μας.

Το ΔΣ τα μέλη και οι γονείς της Ελληνικής κοινότητας βορ. Στοκχόλμης.

Advertisements

8 thoughts on “Καταγγελίες της ελληνικής κοινότητας Βόρειας Στοκχόλμης ενάντια στη συντονίστρια εκπαίδευσης, Σταυρούλα Κιούση

  1. Crille grekas
    se blepw na eisai kala pliroforimenos gia ta themata tou sxoliou kai kala kaneis, alla opos les den exeis pedia eki, ara krineis me afta pou akous e§so, emeis ta zoume ta provlimata eki.
    Me to singekrineno thema «Rinkeby´´ to provlima §ekinise otan to Rinkeby arnithike na baloun kalpes gia tous simerinous kleftes(HLIAS+VAGGO) pou den paradinoun piso ta peousiaka stixia tou silogou.
    Emeis oi gonois sto Åsö akousame poly kala se geniki sunelefsh to JAN-09 otan H KIOUSI dilose oti tha §ekinisoume ena idiotiko friskola.
    H KIOUSH OUTE ENA XRONO DEN EINAI STH SOUHDIA POU STO KALO GNORIZEI GIA FRISKOLOUR, AFTA TA SXEDIASE O ENGEFALOS THS GNOSTHS OMADAS O KASTRINAKHS MAZI ME TA VLIMATA.

  2. Και πάλι έχεις εν μέρει δίκιο.
    Το Σαββατιάτικο όμως δεν θα υπήρχε αν δεν υπήρχε σύλλογος γονέων. Ο σύλλογος έκανε ενέργειες και για να υπάρχει γραφείο εκπαίδευσης αλλά και για να έρθουν έλληνες εκπαιδευτικοί.
    Ο σύλλογος πληρώνει και άλλες αίθουσες που δεν τις δίνει ο δήμος. Ο δήμος όταν δίνει αίθουσες, το κάνει μεν σαν διαχειριστικό έξοδο αλλά αν δεν έχεις σύλλογο με δραστηριότητα για παιδιά, δεν επιτρέπει να μην πληρώνεις.
    Ο σύλλογος δεν είναι το σχολείο. Ο σύλλογος έχει την ευθύνη για τις αίθουσες και τα πρακτικά ζητήματα και τη βοήθεια για τα παιδιά στους εκπαιδευτικούς και το γραφείο εκπαίδευσης και το γραφείο εκαπαίδευσης εχει το πρόγραμμα σπουδών και την εκπαιδευτική διαδικασία.
    Το ΔΣ μέχρι πριν 2-3 χρόνια βοηθούσε τους εκπαιδευτικούς να βρούν διαμερίσματα.
    Διαφωνούμε ότι α αγώνας γίνεται για τις θέσεις στη Στέγη. Δεν είναι καν και τόσο δημοφιλείς αυτές οι καρέκλες. Ο αγώνας γίνεται επεδή για πρώτη φορά μιά ομάδα ανθρώπων αρνείται το καθοριστικό για τους συλλόγους (είτε είναι στην Ελλάδα είτε στη Σουηδία) να υπακούνε στις αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων και ο καταστατικό.

  3. Symfono apolita oti i presvia den exi armodiotita na klini(booking) tous ekpedeftikous xorous, kati alo tha itan paranomo, i presvia anatheti ena apestalmeno atomo opos i ekpediftiki syntonistria na organosi tin lytourgia tis ekpedefsis me tin voithia kapias topikis organosis i syllogo, fysika anagnorismena apo tis topikes arxes.

    Se ales xores tou eksoterikou p.x ine ypo tin lytourgia kapias ellinikis omospondias, topiki elliniki eklisia, syllogo goneon ke kidemonon i akomi me ena aplo syllogo typo KAPI, arki na ine ideologika xoris kerdoskopia, afto to kritirio exi to elliniko kratos meso tis presvias.

    Prosopika den exo pedia sto elliniko savatiatiko sxolio ala me endiaferi i melontiki lytourgia tou, ma ine lathos na tymbanizete oti o syllogos goneon ke kidemonon ine «to sxolio», an xathi aftos o syllogos tha anathesi se kapion allo syllogo/organosi i ekpedeftiki syntonistria gia tin synexes lytourgia, poly apla ta pragmata.
    Se mia dimokratia ine panta i pliopsifia pou metra, an yparxoun afta ta terastia provlimata pou tsambounizonte se bloggs me videoskopisis ke «apodiktika» entypa i erotisi mou ine giati den ydrite enas neos syllogos goneon ke kidemonon.
    Etsi tha exi foni ke dynami i katastasi me ta eggegramena melli, apofevgoume kathe idous tramboukismou, parolou afta i diki mou fantasia orgiazi oti i pio poly «agonistes» tou ellinikou sxoliou, agonizonte gia tis karekles pou ekdiki to dioikitiko symvoulio stin politiki stegi.

    Y.G
    To enikio pou plironete gia tis ethouses tou Åsö Gymnasium den ine enikio, ine diaxiristika eksoda, kostos tou souidikou kratous na exi armodia atoma stin diathesi mas ena savvato pou kanonika tha itan klisto.
    Ta enikia symeron imeras sto södermalm gia ekpedeftikous epiplomenous xorous kimenonte stis 5000kr/tetragoniko ana xrono dierontas to se 4 savvata to mina epi 12 mines.

    Apla na vazoume ta pragmata stin thesi tous.

    Filika
    CrilleGrekias

  4. Έχεις δίκιο εν μέρει. Ότι δηλαδή οι εκπαιδευτικοί είναι υπάλληλοι του ελληνικού δημοσίου.
    Έχεις άδικο σε άλλα. Το Σαββατιάτικο σχολείο δεν μπορεί να υπάρχει μιας και τις αίθουσες τις κλείνει ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων και όχι το ελληνικό δημόσιο. Ακόμα όλα τα πρακτικά ζητήματα τα λύνει ο σύλλογος και όχι το γραφείο εκπαίδευσης.
    Γιαυτό υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ ενός σουηδικού συλλόγου γονέων και του συλλόγου στο Σαββατιάτικου.

  5. Ypothetika i daskali pou didaskoun sto elliniko sxolio stockholmis ine misthoti tou ellinikou dimosiou, dld dimosioi ypalili tou kratikou mixanismou.

    Fysika ke tha tous elegxi i elliniki presvia antiprosopevontas ta synferonta tis patridas mas, ego den vrisko kamia logiki se afta pou anafernonte enantia tis syntonistrias ekpedefsis.

    Keros ine meriki demek «intelectual» apo kapio syllogo na katalavoun tous rolous tou kathe enos.

    O syllogos goneon ke kidemonon ine opos apokalite enas syllogos, an ginoume sxolastiki me to rolo tou syllogou, edo ke xronia parapliroforoun tous gonis lanthasmena anagazontas tous na ginoun meli tou syllogou, nomika i egrafi sto elliniko sxolio prepi na ine dorean enimeronontas episis oti i sundromi sto syllogo ine ethelontiki.

    Sto souidiko sxolio pou episis litourgi dimokratika den sas anagase kanis na ginete me to «etsi thelo ego» melos sto Hem & Skola Föreningen.

    Sovara tora…pistevete oti an dialithi ena Hem & Skola Förening oti tha vali louketo ena sxolio….eleos re kosme, afto ine to akro tou analfavitissmou.

    Afthormita xoris yponooumena
    CrilleGrekias

  6. Me afthn thn logikh kai sthn solna pexoun xartia(xondra paketa) kai kapnizoun kai pinoun akoma, to idio ginete kai sto skärholmen.
    Telika prepei na katalaboun oloi oti den einai o Ilias oute h Kiousi pou pratei, alla o JEAN KASTRINAKIS. mazi me ton denni fusika

  7. Αν είναι έτσι γιατί είχαν απογευματινά τμήματα τα παιδιά πέρυσι; Και το σχολείο στο Σέρχολμεν επί χρόνια χρειαζόνταν κάρτα για να μπείς και κωδικό αλλά δεν δημιουργήθηκε κάποιο πρόβλημα.

  8. oloi xerete oti i koinotita stockholmis einai ena kafeneio. gia na mpeis mesa xreiazese kartha kai kodiko. otan mpeis mesa vlepeis atoma na paizoun xartia, tavli kai na kapnizoun. oraios xwros gia sxoleio.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s