Ταβέρνα στην Ελληνική κοινότητα Στοκχόλμης – Taverna på Grekiska föreningen i Stockholm

Lördagen den 10 april fr kl 20.00 Taverna på Grekiska föreningen i Stockholm, Idungatan 4A, Odenplan med levande grekisk musik

Inträde 100 kr (inkl 1 glas vin/öl/läsk)

Varmt välkommen!

PS. föreningen är öppen varje dag från kl. 17.00. Varmt välkommen! Besök vår hemsida

——————————————————————————————————————————————–

Το Σάββατο στις 10 Απριλίου στις 20.00 ταβέρνα στην Ελληνική κοινότητα Στοκχόλμης,  Idungatan 4A, Odenplan, με ζωντανή ελληνική μουσική.

Είσοδος 100 κορώνες (με ένα ποτήρι κρασί/μπύρα/αναψυκτικό).

Καλώς να έρθετε!

Υ.Γ. Ο σύλλογος είναι ανοικτός καθημερινά μετά τις 17.00. Επισκεφθείτε επίσης την ιστοσελίδα μας

6 thoughts on “Ταβέρνα στην Ελληνική κοινότητα Στοκχόλμης – Taverna på Grekiska föreningen i Stockholm

  1. Γεια σας,ειμαι ο Συμεών… Κ ειμαι 31ος ετών.εχω Καλή γνώση της Ευρωπαϊκής κουζίνας & τεχνίτης pizzas. ψάχνω για οποιαδηποτε δουλεια ακομα κ στ λάντζα.Ευχαριστώ πολύ!

  2. gia sas eimai i marietta k eimai 30 xronon psaxno doulia st souidia ws lantziera, katharistria h oikiaka.sas parakalo an mporeite na me boithisete epoikinoniste mazi mou sto thl.6948365793

  3. Αυτό που ρωτάς είναι η πρόσληψη σε μιά δουλειά. Για να μείνεις δηλαδή πάνω από 3 μήνες πρέπει κάποιος εργοδότης να σε προσλάβει και τότε παίρνεις τον προσωπικό αριθμό. Διάβασε εδώ περισσότερα. https://ellinesstinssouidia.wordpress.com/%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%B7%CE%B4%CE%AF%CE%B1/

  4. καλημέρα σε όλους και όλες, θα ήθελα παρακαλώ την βοήθεια σας είμαι νέος 28 ετών μένω στην Ελλάδα και ψάχνω από το 2009 να βρω δουλειά είμαι οικονομολόγος δεν ξέρω Σουηδικά ξέρω όμως Αγγλικά θέλω σας παρακαλώ να μάθω από εσάς το εξής: μίλησα με την πρεσβεία της Σουηδίας στην Αθήνα για να έρθω μόνιμα Σουηδία με ενημέρωσαν για όλα αλλά μου είπαν ότι αν θέλω να μείνω στην Σουηδία πρέπει να πάρω από κάποιων εργοδότη μου ένα χαρτί που λέγετε επίσημη προσφορά εργασίας, πείτε σας παρακαλώ τι ακριβώς είναι αυτό το χαρτί καθώς επίσης και αν αυτό το χαρτί το δείνουν όλοι οι εργοδότες γιατί όπως κατάλαβα χωρίς την επίσημη προσφορά εργασίας θα μπορώ να μείνω μόνο για το τρίμηνο του τουρισμού. (θα ήθελα να ενημερώσω ότι μπορώ να κάνω στην αρχή οτιδήποτε δουλειά και αν υπάρχει προκειμένου να πάρω αυτό το χαρτί) γιατί εδώ στην Ελλάδα δυστυχώς στην χώρα που δίδαξε τον πολιτισμό και τις ηθικές αξίες έχουν πάει όλα περίπατο προπολού, αφού πρώτα διατελέσαμε όλοι οι σπουδαστές αναπτυξιακοί παράγοντες για την κάθε περιοχή μόλις πήραμε τα πολυπόθητα πτυχία, μας πέταξαν με άνεση στο καλάθι των αχρήστων. κρίμα κρίμα κρίμα.

  5. Γειά σας. Είμαι 22 ετών και θέλώ πολύ να μείνω μόνιμα στην Σουηδία. Δεν έχω όμως τις κατάλληλες άκρες για να πιαστώ απο κάπου για ένα ξεκινημα. Αν υπάρχει η οποιαδήποτε πληροφορία που θα μπορούσε να με βοηθήσει θα το εκτιμούσα πολύ! Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  6. το http://www.veilerdark.com/

    είναι το site μου – το ανέβασα μόνος μου

    και έχει δουλειά μου

    ———

    είμαι ο Βασίλης από Γλυφάδα – ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ

    δεν μιλώ Σουηδικά

    αν μπορείτε να με βοηθήσετε να δουλέψω σε Έλληνες στα πρώτα χρόνια.

    είμαι ηχολήπτης και γραφίστας, μα θα έπλενα και πιάτα στην αρχή

    ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ – ΛΟΓΩ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΠΙΡΡΟΩΝ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΜΟΝΙΜΑ

    θα ήταν ιδανικό ένα αφεντικό εστιατορίου να μου παρέχει στέγη (τοθλαχιστον στην αρχή)
    ακόμη κι αν ήταν σε υπόγειο ή μεσα στην κουζίνα

    ορίστε το βιογραφικό μου

    Βασίλειος Τσιμπουκλής του Γεωργίου

    Διεύθυνση κατοικίας: 16675, Γλυφάδα, Χαριλάου Τρικούπη 27
    Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2109613869, 6974062246
    E-mail: 6974062246@mycosmos.gr

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    2009 S.A.E. Ηχοληψία και ηλεκτρονική ενορχήστρωση.
    2007-2008-2009 Σχολή computer graphics D.T.P. web publishing design του ΑΚΤΟ.
    2001 1ο Ενιαίο Λύκειο Γλυφάδας.

    ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    2009 Yamaha Live-Broadcast (S.A.E.)
    2009 Hands on Tour-Home studio: Κατασκευή, επιλογές και χρήσεις (S.A.E.)

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
    Αγγλικά Άριστο επίπεδο, πτυχίο: First Certificate in English, Lower, University of Cambridge και Michigan.
    Γαλλικά Delf unité A1,A3,B3.

    ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ

    * Γνώση και χρήση Η/Υ στα προγράμματα Photoshop, Cubase, Wavelab, Pro-tools, Peak, Adobe illustrator.
    * Flash και Dreamweaver.
    * Έχω δίπλωμα οδήγησης και κάνω χρήση.

    ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    2008 Μου απονεμήθηκε το 1ο βραβείο στο διαγωνισμό σχεδιασμού αφίσας για την όπερα TOSCA από την Εταιρεία των Φίλων της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

    * Συνθέτω και ηχογραφώ μουσική.
    * Ασχολούμαι με τη φωτογράφιση, επεξεργασία εικόνας, δημιουργία αφίσας.
    * Ζωγραφίζω και αξιοποιώ μοτίβα μου για γραφιστική χρήση. Δημιουργώ στάμπες για μπλουζάκια.
    * Κάνω γραμμικά λογότυπα και επαγγελματικές κάρτες.
    * Μοντάρω βίντεο στο Premiere.

    παρακαλώ επικοινωνίστε μαζί μου

    αν υπάρχει δουλειά θα μπώ στο αεροπλάνο ΑΜΕΣΑ να έρθω ΜΟΝΙΜΑ ΣΟΥΗΔΙΑ

Σχολιάστε

