ΤΟ ΘΕΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το Γυναικείο Τμήμα της Κοινότητας Στοκχόλμης καλεί τους γονείς/μέλη της Κοινότητας

μαζι με τα παιδιά τους στη πρώτη συνάντηση για δημιουργική απασχόληση των παιδιών,

στην αίθουσα της Κοινότητας, Idungatan 4,

 Σάββατο 17 Νοέμβρη και ώρα 14.00

Θέμα: ”Το θεατρικό παιχνίδι ως μέσο ένταξης του παιδιού στην κοινωνία”

Καλώς ναρθήτε!

 

Λίγα λόγια για την ιδέα της απασχόλησης.

ΤΟ ΘΕΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στο ταξίδι για την κατανόηση του παιδιού, η μουσική διαδραματίζει έναν ιδιαίτερο σημαντικό ρόλο. Μέσω της μουσικής, η οποία αποτελεί μία παγκόσμια γλώσσα επικοινωνίας,

Το παιδί καταφέρνει να ξεφεύγει από τους εκφραστικούς περιορισμούς που του θέτει η ηλικία και να επικοινωνεί ακόμα καλύτερα με το περιβάλλον.

Παράλληλα, μέσω της μουσικής, καθώς αυτή απευθύνεται κατευθείαν στο θυμικό, ο μικρός μαθητής πετυχαίνει να επιδρά αποτελεσματικά στο διαφορετικό.

Με όχημα τη μουσική και τη θεατρικότητα δηλαδή, επιτυγχάνεται η ένωση ανάμεσα στον κόσμο του ”εικονικού” με τον κόσμο του”πραγματικού”.

Με τον όρο μουσικοκινητική αγωγή αναφερόμαστε στο συνδιασμό της μουσικής με την κίνηση ( CARRL ORFFGUNILD Musicfor children).

Το θεατρικό παιχνίδι αντιμετωπίζει το παιδί σαν ολότητα, σωματική, ψυχική και πνευματική. Συμβάλλει στην γενική παιδεία και στην ανάπτυξη της κρίσης, της δημιουργικότητας, της φαντασίας και της αισθητικής καλλιέργειας. Ενώνει τη μουσική με την κίνηση που είναι η έκφραση του σώματος, το λόγο που είναι η έκφραση της σκέψης και φέρνει το παιδί σε ψυχική εφορεία με τον ήχο-ρυθμό.

Το μάθημα του θεατρικού παιχνιδιού διοργανώνεται από την Ελληνική Κοινότητα Στοκχόλμης μια φορά την εβδομάδα.

Απευθύνεται σε παιδιά τριών έως οχτώ ετών και είναι σημαντική μέθοδος διδασκαλίας ιδιαίτερα σε μια ξένη χώρα, διότι με τη μέθοδο αυτή αναπτύσσονται και βελτιώνονται πολύ σημαντικές δεξιότητες όπως:

    • Η παρατηρητικότητα
    • Η συγκέντρωση
    • Η φαντασία
    • Η συνεργασία με την ομαδικότητα
    • Η ακουστική μνήμη, ανάπτυξη λόγου
    • Η αλληλεπίδραση και πολλές άλλες.

Η ένταξη των παιδιών μέσω του θεατρικού παιχνιδιού στο σχολείο είναι ένας τρόπος πρώιμης παρέμβασης για την γενικότερη ένταξη των παιδιών στην κοινωνία της Σουηδίας.

Για το λόγο αυτό δημιουργήσαμε το παρόν πρόγραμμα, του οποίου οι διδακτικοί στόχοι είναι εμφανείς.

Ναταλία Αθανάσογλου

Παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s